Ознаке

Министар просвете Обрадовић

– У овом тренутку имамо само 158 људи у образовном систему Републике Србије који немају часове. Могуће је да ће тај број бити и мањи када подвучемо црту – видећемо ко је стекао услове за пензију, ко се може ангажовати у другим школама и трећа опција ће бити отпремнине – изјавио је јуче на конференцији за новинаре министар просвете и науке др Жарко Обрадовић.
Према подацима свих школских управа, у прошлој школској години било је 4.867 наставника који нису имали пун фонд часова. У међувремену је по речима министра распоређено 2.205 наставника, тако да је сада остало 2.682 радника запосленa у образовном систему која немају пун фонд часова.
Обрадовић је рекао да, срећом, нису тачне информације синдиката које су се појављивале у јавности у протекле три недеље и да ће се стање у школама и даље пратити.
– У овом тренутку постоје потребе школа за новим радницима – за 2.630 са непотпуним и за 1.151 запосленим са пуним фондом часова. Пошто је за расписивање конкурса потребна наша сагласност, ми ћемо сваки случај посебно проверавати да бисмо утврдили оправданост таквог захтева, а решење ћемо тражити међу овим људима са непуним фондом часова – рекао је министар и додао да ни сада нису сто одсто сигурни да је овај захтев од 1.151 особе у потпуности тачан, јер постоји могућност да поједини директори чувају радно место за себе….. – Видети више:
http://www.politika.rs/rubrike/Drustvo/Visak-158-nastavnika.sr.html

_____________________________

ПОСЛЕДЊИ КОМЕНТАРИ
danica k.z. | 14/09/2011 20:17
Gde je Zarko Obradovic dobio oktorat.
Pa taj covek se izrazava kao predskolarac. On ne zna sta je to CIFRA, kao Mirko Cvetkovic. Za njega je 158 cifra . Pa to je najveca sramota, a on je ministar i to jos PROSVETE. A tek sto zna da zvace zvakacu gumu na javnom mestu, to je za “ divljenje „!
Војвода Златиборски | 14/09/2011 22:46
Докторат је добио на факултету Мирко и Славко из Шавника,летње истурено одељење у Плужинама.
ja sam ja | 15/09/2011 06:51
Mala je brojka koju iznosi ministar s obzirom na činjenicu koliki je višak. Recimo, koliko ima profesora odbrane i društvene samozaštite koji rade kao bibliotekari, koliko ima profesora mašinstva koji imaju grupe od po 3 učenika u odeljenju. Nije urađena suštinksa reforma školstva, jer i dalje imamo bzveznu produkciju učenika mašinskih profila, kožarskih i tekstilnih tehničara, a o potrebama za njima ni u naznakama. Nakaradno je sve ono što radi ministarstvo….

Advertisements